سپید

هر چیزی سپیدش قشنگه...

سپید

هر چیزی سپیدش قشنگه...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

من مامانمو میخوام

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰ ب.ظ

 

یادش بخیر یه زمان اول مهرم روز خوبی بود!!

حداقلش قرار نبود هفت و نیم صبح با استاد...کلاس داشته باشیم!!!

اصلا ولش کن از دانشگاه نمیگم میدونم همتون کباب میشید!

از این عکسه میگم...

انتهای تصویرو که نگاه کردم خیلی دلم واسه خودم سوخت...

اکثر بچه ها اول مهر با مادراشون میرن مدرسه

نمیشه منم مامانمو بیارم دانشگاه؟؟!!!

آخه هیچوقت باهام مدرسه نیومد:(

الان انقد دق میخورم

دلم خیلی براش تنگ شده

میدونم درک میکنید چه حسی دارم نسبت به اساتیدی که میگن روی غیبت حساسن و حضور در کلاس واسشون مهمه!!!!!!!! خب من میخوام برم بهش سربزنم:(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۱
سپید

نظرات  (۱)

۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۳:۳۳ جوان بسیجی
منم مامانم باهام مدرسه نمیومد!!!!
یادمه روز اول مدرسه هم که باهام اومد....هی بهش می گفتم: برو می خوام با دوستام بازی کنم!!!!
یه همچین آدم بی احساسی بودم من
خخخخ (:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی