سپید

هر چیزی سپیدش قشنگه...

سپید

هر چیزی سپیدش قشنگه...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

:(

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۸ ب.ظ


رانندگی توی این هوا رو خیلی دوست دارم

ریا نباشه گواهینامه داریما!!

ولی هیشکی نیست بهمون ماشین بده..............

هـــــــــــــــــــــی باباجونم کجایی؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۴
سپید

نظرات  (۷)

ببین باران(برف) می آید
پنجره رابازکن 
ولذت ببر
خوشبختانه باران ارث پدر هیچکس نیست..حسین پناهی

خوششششششششبحالت!!!!!!!!!!

۱۵ آذر ۹۲ ، ۲۱:۱۲ جوان بسیجی
روند گواهینامه گرفتن من جزء چشم انداز 20 سالست !!!
یک ساله در گیر آزمایش خون و سنجش چشمم :)
خیلی دلم خجستس!!!!!
غصه نخور گواهیناممو گرفتم  ماشینمو(اگه البته پدر بهم ماشین بدن!!) بهت میدم با بچه ها بریم ددر دودوررر....
خخخخخخخخ
پ.ن:جون تو یه سر به وب منم بزنی بدنیستااااااااااااا
پاسخ:

خوبه اول من سر زدما!!!!!!!!!!!

من هم همینطور
اتفاقا روز همایش با ماشین راه افتادیم به سمت برج میلاد چه بارانی بود .
پاسخ:
       الان ینی بابت ماشینتون فخر فروختید؟یا بابت بارون؟ :دی
هیچکدام
بابت همایش بیمه و هوای عالی برج میلاد :دی
پاسخ:
:دی

شهر من و حکایت همیشگی باران های پیاپی.....

شهر من و حکایت شیشه هایی که همیشه اینشکلی اند...

شهر من و قصه تلخ عادت...

عادت به اینکه "همیشه" باران می بارد و من یادم میرود، "باران "رحمت خداست و برای هر بار بارشش، خوب است دو رکعت نماز شکری...

پاسخ:
شهر تو و حیاط خونه ی عمو.............
یادش بخیر روزای بارونی

اما....

عمو هم ماشین داشت مگه نه؟؟؟

.

.

.

چقدر "معنا و مفهوم" واژه د "عمو" رو دوست دارم.....

پاسخ:
اره داشت...
با همونم تمرین میکردیم که گواهینامه بگیرم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی