سپید

هر چیزی سپیدش قشنگه...

سپید

هر چیزی سپیدش قشنگه...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

این نیز بگذرد...

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۵۶ ب.ظ


یادمه اولین مطلب وبلاگو با امتحان شروع کرم

چند ماه گذشته و

باز رسیدیم به این امتحانا :(

یادم نمیاد این چندمین باره در طول عمرم که دارم فصل امتحانو تجربه میکنم

ولی اینو خوب میدونم که هنوز هم بعد از چند سال متنبه نشدم :)

همچنان هم در طول سال از درس خبری نیست که نیست

به پایان ترم هم که میرسیم ...........................................!!

(خودتون نقطه چینو پرکنید دیگه!)

من که تنها چیزی که این روزا یاد میگیرم متن آهنگاییه که گوش میدیم:دی

 بی تو پتیاره ی پاییز مرا میشکند

این شب وسوسه انگیز مرا میشکند...

کاش میشد درسم اینطور یاد بگیریما!نه؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۴
سپید

نظرات  (۲)

وب زیبایی دار ی به وب منم سر بزن
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۷ پریسک دیوووووووووووووووووووووونه

جاذبه ی سیب،آدم را به زمین زد.......

و جاذبه ی زمین،سیب را...

فرقی نمیکند،سیب باشی یا آدم!!

سقوط سرنوشت دل دادن به هر جاذبه ایست...

 

پس کوجایییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟

صبا !!!!!!!!!

چرا لینک منو حذفیدی آخه؟؟؟؟

بیام بزنمت!!!!!!

پاسخ:

سلااااااااااااااااااااااااااام پری دلم براتون تنگیده اصن زیاااااااااااااد

کی جرات داره حذف کنه؟ من تکذیب میکنم!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی